poniedziałek, 12 stycznia 2015

MAKEUP REVOLUTION - Redemption Palette Essential Shimmers

Paleta Makeup Revlution - Essential Shimmers przez jakiś czas chodziła mi po głowie. Po pierwsze dlatego, że uwielbiam malować oczy cieniami brązowymi, złotymi lub beżowymi, a własnie takie odcienie znajdziecie w tej paletce. Po drugie czytałam wiele pozytywnych opinii o cieniach Makeup Revolution i to jeszcze bardziej podsycało moją ciekawości chęć jej posiadania. No i wreszcie jest. Mam ją.



Opakowanie jest plastikowe, czarne, ze złotymi napisami. Moim zdaniem plastik jest całkiem dobrej jakości a całość wygląda elegancko.
W środku znajdziemy dwanaście podłużnych cieni w odcieniach beżu, złota, brązu. Wszystkie są mieniące się lub perłowe, ale bez brokatu. Dodatkowo w pudełeczku znajdziemy też dwustronną pacynkę do wykonania makijażu.
Konsystencja - aksamitna, delikatna, świetnie się nakłada.
Zapach - charakterystyczny dla cieni do powiek. Trudno mi go opisać, ale chyba doskonale wiecie o co mi chodzi.
Waga - 14 g.
Cena - równe 20 zł (ale wiem, że w niektórych sklepach internetowych można kupić ok. 1 zł taniej).



Od producenta:
"Marka Makeup Revolution London przedstawia kolekcję rewelacyjnych palet 12 cieni - Redemption 12 Shade Palette Essential Shimmers. Paleta Essential Shimmers zawiera 12 cieni o doskonałej pigmentacji, utrzymanych w kolorystyce naturalnych brązów i beżów. Paleta Makeup Revolution Essential Shimmers to doskonałe połączenie wyłącznie połyskujących odcieni, wykonasz nią zarówno delikatny makijaż dzienny jak i wieczorowe smoky eye. Aksamitna formuła cieni pozwala na łączenie  i blendowanie cieni."




Skład:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15850, CI 15850, CI 15850, CI 16035, CI 42090, CI 77742, CI 77510, CI 77007, CI 19140, CI 15985, CI 45410].







Moja opinia:
Normalnie jestem w tych cieniach zakochana na maksa. Podoba mi się w nich wszystko. Kolory są obłędne - wszystkie w moich ulubionych odcieniach. Do tego są cudnie napigmentowane, dzięki czemu już po nałożeniu jednej warstewki widać kolor na oku. Uwielbiam :-) Odcienie są na tyle uniwersalne, że z powodzeniem mogę zrobić nimi makijaż dzienny jak i wieczorowy czy imprezowy. Wszystko zależy od mojej kreatywności.
Samo nakładanie jest ogromną przyjemnością, ponieważ cienie doskonale przylegają do powieki i nawet przy nakładaniu drugiej czy trzeciej warstwy nie osypują się na policzki. Zazwyczaj cienie nakładam pacynką. I przyznam, że zarówno nakładanie jak i cieniowanie kolorów nie sprawia i żadnych problemów.





Napewno bardzo ważne jest też to, że cienie zostają na swoim miejscu przez cały dzień - nie bledną, nie osypują się ani nie rolują się w załamaniu powieki. Przy czym dodam, że pod cienie nie nakładam żadnej bazy ani niczego, co przedłużałoby ich trwałość i wzmacniało kolor.
Cienie nie podrażniają mi oczu. Dodatkowo kosmetyk jest naprawdę bardzo wydajny. Maluję się nimi codziennie już od ponad miesiąca i ubytku tak naprawdę niemal nie widać. Jestem pewna, że będą mi służyły przez bardzo długi czas.
Jedyną wadą jest to, że dołączona do opakowania pacynka rozwaliła mi się przy pierwszej próbie jej umycia. Ale dla mnie tak naprawdę nie ma to żadnego znaczenia.



Podsumowując:
Zakup paletki z Makeup Revolution to był strzał w dziesiątkę. Jestem w niej zakochana i bardzo zadowolona z efektu, jaki dzięki niej uzyskuję. Szczerze polecam.

34 komentarze:

  1. Bardzo ładne odcienie i ta cena - dobra inwestycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna - marzy mi się taka paletka - oko super:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Iconic 3 i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca moja kolorystyka ale Tobie świetnie pasuje! Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolory jak najbardziej lubię :) a makijaż w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolorki mimo, iż się nie maluję, a Twój makijaż wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny makijaż oka można wyczarować tym cudem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten i wiele innych - zależy jak połączysz cienie :-)

      Usuń
  8. Cieszę się, że tak dobrze Ci się sprawują :) Same pochwały w kierunku MUR się słyszy ciągle :) Ja akurat na tą paletkę się nie skuszę bo jest w niej za dużo różowych tonów a w takich wyglądam jak królik na kacu niestety ;D Ale super, że Ty jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się ta paletka. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają te cienie na Tobie ale dla mnie są niestety za ciepłe. Ja czaję się na paletke Zoeva ale dopiero jak wykończę moje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam aktualnie paletkę Sleeka Au Naturel i dla mnie taka ilość cieni jest wystarczająca :) na dzienny makijaż idealna. Ale szukam czegoś w innych kolorach :) póki co ćwiczę się w makijażu a na zakup kolejnej palety zdecyduję się wiosną :) makeup revolution zbiera cały czas pochwały i nie jedną pozytywną recenzję widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę ją w końcu kupić :) kusi mnie jeszcze paletka czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wygląda świetnie - szczególnie jej opakowanie :-)

      Usuń
  13. Wspaniała paletka. Cena jest zupełnie nieadekwatna. Gdyby nie to, że po zakupie pewnie leżałaby nieużywana, na pewno już bym ją miała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bardzo dziękuję za komentarz i życzenia ;) Mnie strasznie kuszą róże z tej firmy ;) Mam troszkę za dużo kosmetyków, a non stop mnie coś kusi... mój portfel cierpi :p

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne makijaże, cienie w tej palecie są rewelacyjne, moja siostra ją ma.

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie takie palety :) ja poki co mam paletke MUA którą intensywnie zuzywam, ale pewnie kiedys w makeup revolution zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolorki, ja czekam na przesyłkę z paletką MR esential Mattes 2 (jakoś tak) Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory są cudowne, od dawna marzy mi się ta paletka :) Makijaż ślicznie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolorki, niestety mi w brązach nie do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście świetny zakup. Sama chciałabym mieć którąś z tych paletek z MR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego. Tym bardziej, że podwójne czy potrójne cienie jakiejś znanej marki w drogerii kosztują 20 i więcej złotych.

      Usuń
  21. Muszę Ci powiedzieć, że Twoja recenzja jest jedną z lepszych, jakie czytałam. Świetne zdjęcia, makijaż i opis produktu. Dopiero teraz nabrałam na nią ochoty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Zawsze jak piszę recenzję to wkładam w nią wiele pracy. Cieszę się, że jest to doceniane.

      Usuń
  22. Jakie piękne kolory! właśnie się na nią zbieram i przekonałaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Wszystkie czytam z uwagą i w miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej z Was.