środa, 22 lutego 2017

Ziaja dla stóp - o Kremie do stóp na pękającą skórę pięt i Antyperspirancie Blokerze przeciwpotnym neutralizującym słów kilka

Bardzo często, podczas codzienej pielęgnacji, zapominamy o stopach. A tak naprawdę to one noszą nas codziennie przez wiele godzin i należy im się szczególne traktowanie. I nie mówię tylko o wygodnym obuwiu czy codziennym odpoczynku, ale i o pielęgnacji - tej codziennej, wykonywanej w domu, jak i tej fundowanej stópkom w salonie.
W mojej codzienej pielęgnacji , od kilku tygodni, goszczą dwa produkty Ziai - Krem do stóp na pękającą skórę pięt oraz Antyperspirat Bloker przeciwpotny nautralizujący.




Oba kosmetyki zamknięte są w białych, plastikowych opakowaniach, które już chyba stały się znakiem rozpoznawczym Ziai. Krem znajduje się w tubie zamykanej na zatrzask. Da się go postawić na głowie, dzieki czemu kosmetyk wydobywa się niemal do końca. Antyperspirant z kolei znajduje się w butelce z atomizerem. Ma on taką zaletę, że z płynu robi świetną mgiełkę, która bardzo równomiernie rozprowadza produkt na stopach.



Krem pachnie świeżo, nieco cytrynowo. Ma kolor biały i niezbyt gęstą konsystencję.
Antyperspirant z kolei jest bezbarwnym płynem. Pachnie lekko chemicznie, z wyraźną mentolową nutą, ale nie drażniąco. Mnie nie bynajmniej nie przeszkadza, chociaż wolałabym chyba jednak jakiś świeży zapach cytusów czy delikatny kwiatowy aromat.


Pojemność: 60 ml,
Cena: ok. 7 zł,

Pojemność: 100 ml,
Cena: ok. 11 zł.



Od producenta - krem

"Kuracja regenerujaca
oligopeptydy i oligosacharydy z ekstraktu z białego łubinu
hydroxyprolina
stabilizowany mocznik
Wskazania
polecany na pękającą skórę pięt, również dla diabetyków.
Działanie
• wyraźnie odżywia, regeneruje oraz wzmacnia strukturę skóry
• zapobiega uszkodzeniom naskórka
• intensywnie zmiękcza i przeciwdziała pękaniu skóry pięt
• chroni przed przesuszaniem naskórka"




Od producenta - antyperspirant:
"Preparat blokujący nadmierne pocenie stóp oraz neutralizujący nieprzyjemny zapach.
kuracja przeciwpotna
- oleuropeina - substancja o aktywności przeciwbakteryjnej.
- citronellyl methylcrotonate - skuteczny bloker zapachów.
- bez alkoholu i barwników.

jak działa?
- ogranicza wydzielanie potu.
- neutralizuje nieprzyjemny zapach.
- skutecznie zapobiega jego powstawaniu.
- pozwala utrzymać świeżość stóp na dłużej."



Skład - krem:



Skład - antyperspirant:



Moja opinia:
Przyszedł czas na dwa słowa o moich wrażeniach po używaniu obu produktów.
Zacznę od Kremu na pękającą skórę pięt. Mam bardzo mieszane uczucia związane z tym preparatem. Używa się go napewno przyjemnie i wygodnie - aplikacja jest bezproblemowa, krem dośc dobrze się wchłania, nie bieli skóry i nie plami skarpet czy pościeli. Jednakże jego działanie nie jest według mnie zadowalające. Zimą stopy wymagają szczególnie silnej regeneracji i kremu, który poradzi sobie z suchością, nagniotkami i pękającą skórą. Krem Ziaja niestety nie do końca spełnia te zadania. Lekko tylko nawilża i odżywia skórę. W tych miejscach, gdzie jest ona w lepszej kondycji - taka i pozostaje. Jest miękka, gładka. Natomiast na piętach, bardziej wysuszonych, z "zadziorami" krem nie radzi sobie. W zasadzie nie poczułam żadnej spektakularnej zmiany. Gorzej nie było ale i lepiej też nie. Taki krem, który nic nie zrobił. Używałam, używałam a szorstkośc pięt nadal jest. Z wydajnością też jest średnio. Krem szybko mi się zużył.



Dużo lepiej spisał się antyperspirant - bloker. Tutaj muszę powiedzieć, że jestem szczerze zaskoczona i zadowolona. Kosmetyk szybko się wchłania, nie brudzi tkanin no i przede wszystkim działa! Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam zmianę. Po kilku użyciach moje stopy nie pocą się wogóle. Nawet po całym dniu w ciepłych, zimowych butach są nadal suche. No i obuwie przestało brzydko zalatywać ze środka. Do tego preparat nie wysuszył dodatkowo skóry stóp. Psikacz jest bardzo wydajny i jeśli stosuje się go tak, jak zaleca producent, to wystarczy na długi czas.Rewelacja! 



Żaden z produktów mnie nie uczulił - nie dostałam żadnych swędziawek czy krostek.


Podsumowując:
Dwa produkty - dwa różne działania. No i różna jakość. O ile Bloker udał się Ziai doskonale i jest to super kosmetyk, o tyle krem na pękające pięty jest zupełnie przeciętny i raczej nie wrócę do niego.


3 komentarze:

  1. Po bloker chętnie sięgnę :) Na ogół nie mam problemu z potliwością stóp, ale niektóre buty jednak utrudniają im oddychanie i czuję się niekomfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre buty już takie są - taki materiał, że nie przepuszcza powietrza i spocone stópki gwarantowane.

      Usuń
  2. Miałam ten bloker i dostałam bardzo mocnego uczulenia. Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Wszystkie czytam z uwagą i w miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej z Was.