sobota, 7 lutego 2015

TEST PORÓWNAWCZY - Clarena - Stem Cells Cream vs. Clarena - Caviar Cream

Kremy (a właściwie miniatury) Clarena Stem Cells Cream (krem z roślinnymi komórkami macierzystymi) z serii Eco Line i Clarena Caviar Cream (kawiorowy krem z perłą) z serii Anti Age Line dostałam od Żanety z bloga Babski Kącik. Oba przetestowałam i postanowiłam porównać je i wybrać ten, który moim zdaniem jest lepszy. Chcecie wiedzieć, który z nich okazał się moim faworytem? Zapraszam do lektury.




Obie miniatury, które otrzymałam mają po 15 ml i zamknięte są w plastikowych tubkach. Krem wygrzebałam ze środka do ostatniej kropli. 
Pełnowymiarowy Stem Cells Cream zamknięty jest w podłużnym opakowaniu o pojemności 50 ml.

Pełnowymiarowy Caviar Cream znajduje się w słoiczku o pojemności 50 ml.
Szata graficzna obu opakowań jest taka sama, dość oszczędna, typowa dla kosmetyków Clarena. Mnie osobiście bardzo się podoba.

Stem Cells Cream / Caviar Cream - 1/1.



Konsystencja i kolor
Stem Cells Cream to krem z pozoru dość gęsty, zwarty, ale jednocześnie lekki i dobrze rozprowadzający się. Kosmetyk ma kolor biały.



Caviar Cream jest bardzo gęsty, zbity. Trochę przypomina mi bardzo mocno ubitą śmietanę - bo jest sztywny. Rozprowadza się trochę tępo. Krem ma delikatne różowe zabarwienie z nielicznymi ciemnoróżowymi granulkami.

Stem Cells Cream / Caviar Cream - 1/0.



Zapach
Stem Cells Cream - gdy wącham krem wyciśnięty na rękę nie czuję zupełnie nic. Kiedy rozsmarowuję go na twarzy wyczuwam zapach przywodzący mi na myśl wilgotny karton stojący w nieogrzewanej szopie. Nie jest to przyjemny aromat. Podejrzewam, że ma on związek z zawartością alg Laminaria. Całe szczęście zapach jest delikatny i  szybko się ulatnia.

Caviar Cream - przyjemny, kremowy, delikatnie kwiatowy. Przypomina mi odrobinę zapach kremów, które kiedyś używała moja mama.



Stem Cells Cream / Caviar Cream - 0/1.




Cena
Stem Cells Cream - od ok. 82 zł
Caviar Cream - od ok. 69 zł

Stem Cells Cream / Caviar Cream - 0/1


Od producenta
Stem Cells Cream
"Krem Clarena Stem Cells Cream, który dzięki zawartym w nim roślinnym komórkom macierzystym, bezapelacyjnie stymuluje odnowę naskórka oraz syntezę kolagenu i elastyny. Zawarty w Clarena Stem Cells Cream antileukine 6 hamuje powstawanie stanów zapalnych i zmniejsza ryzyko wystąpienia podrażnień skóry. Naturalna betaina, skwalen i witamina E dodatkowo nawilżają, odżywiają i chronią przed negatywnym wpływem wolnych rodników."


Caviar Cream
"Ekskluzywny, rozświetlający krem kawiorowy firmy Clarena przeznaczony do pielęgnacji dojrzałej, wrażliwej cery. Zastosowanie kompleksu Revitalin®-BT oraz specjalnego koktajlu kawiorowo-perłowego zapewnia szerokie działanie procesu rekonstrukcji skóry i redukcji objawów jej starzenia. Clarena Caviar Cream wyraźnie zmniejsza zmarszczki i bruzdy  przy jednoczesnej poprawie jędrność i elastyczność cery. Zawiera witaminę E, która działa antyoksydacyjnie oraz mikrocząsteczki perły powodujące rozjaśnienie i wygładzenie powierzchnię skóry. Clarena Caviar Cream precyzyjnie remodeluje kontur twarzy oraz rozświetla i wygładza cerę nadając jej zdrowy, młodzieńczy wygląd."


Stem Cells Cream / Caviar Cream - 1/1.



Skład
Stem Cells Cream
Aqua, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (SweetAlmond) Oil, Caprylic / Capric Triglyceride Isopropyl Palmitate, Betaine, Glycerin, Polyglyceryl - 3, Dicitrate / Stearate, Laminaria Ochroleuca Extract, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Vitis Vinifera Fruit Meristem Cell Culture, Sodium Phytate, Tocopherol (Mixed), Beta - Sitosterol, Squalene, Xanthan Gum.



Caviar Cream
Aqua, Mineral Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Propylene Glycol, Ethylhexyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Inulin Lauryl Carbamate, Pearl Powder, Maris Sal, Caviar Extract, Butylene Glycol, Glycoproteins, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Tocopheryl Acetate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Mica, Parfum, Alpha - Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 14700, CI 77007, CI 73360, CI 77891.



Stem Cells Cream / Caviar Cream - 1/0.

Moja opinia
Stem Cells Cream
Krem rozsmarowuje się na skórze całkiem dobrze, mimo na pozór zwartej konsystencji. Niewielka ilość wystarczy do wysmarowania całej twarzy. Po nałożeniu niestety nie czułam tak lubianego przeze mnie uczucia świeżości i chłonięcia przez skórę. Ale z drugiej strony nie czułam też nieprzyjemnego oblepienia twarzy przez tłustą maź. Można powiedzieć, że krem czuje się odrobinę na skórze, ale nie jest to nieprzyjemne odczucie.
Kosmetyk wchłania się w miarę szybko, ale niestety nie do całkowitego matu. Na twarzy pozostaje delikatnie śliska warstewka. Z tego też względu preparat stosowałam tylko na noc - na dzień, pod makijaż, jest to dla mnie zbyt tłusty kosmetyk. Na szczęście krem nie spowodował u mnie wysypu pryszczy, nie zapchał porów i nie podrażnił skóry.
W trakcie stosowania kremu odczułam delikatne wygładzenie skóry, dobre jej nawilżenie i nieznaczne ujędrnienie. Po przebudzeniu twarz jest miła w dotyku, wygląda na wypoczętą. Suche zazwyczaj miejsca były fajnie natłuszczone i gładkie. Za wadę mogę uznać to, że dotykając twarz w okolicy nosa i brody czułam lekkie przetłuszczenie skóry.
15 ml kremu wystarczyło mi na dokładnie 21 dni.



Caviar Cream
Kosmetyk rozprowadza się na skórze odrobinę tępo (ze względu na swoją gęstą konsystencję). Mimo to, nie trzeba nabierać większej ilości kremu, niż zazwyczaj, aby wysmarować dokładnie cała twarz. Granulki, zatopione w kremie praktycznie są niewyczuwalne podczas nakładania i idealnie stapiają się z kosmetykiem.
Po nałożeniu czuję delikatnie, jak kosmetyk wchłania się w skórę jednakże krem nie wchłonie się do całkowitego matu. Na twarzy czuć delikatnie śliską i minimalnie lepką warstewkę, ale nie jest ona tłusta czy świecąca się i raczej nie odczuwam z tego powodu żadnego dyskomfortu. Mimo to krem jest dla mnie zbyt ciężki na dzień pod makijaż. Używałam go tylko na noc.
Skóra po użyciu Caviar Cream jest miła w dotyku, gładka. Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że może odrobinę lepiej napięta. Wygląda na bardziej wypoczętą. Suche miejsca są dobrze nawilżone. Rano na twarzy nie czuję żadnej tłustości. Krem nie zapchał mi porów, nie spowodował większego jej przetłuszczania się w strefie T niż dotychczas. Nie zauważyłam również żadnych podrażnień.
15 ml kremu wystarczyło mi na 16 dni.


Stem Cells Cream / Caviar Cream - 1/1.

Podsumowując:
Oba kremy są świetne - nawilżają, lekko ujędrniają skórę, zapewniają jej wypoczęty wygląd. Oba mają swoje zalety i wady. Wprawdzie różnią się konsystencja, zapachem, składem, wydajnością i ceną ale ich działanie na skórę oceniam raczej pozytywnie. I myślę, że gdyby tak połączyć same pozytywy z obu tych kremów to miałabym kosmetyk niemal idealny.

A wynik testu przedstawia się następująco:
Stem Cells Cream / Caviar Cream - 5/5.


41 komentarzy:

  1. Osobiście bardziej przekonał mnie Caviar, lubię jak kosmetyk ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie - ale czasem dla dobrego działania jestem w stanie zaakceptować gorszy aromat.

      Usuń
  2. Nie znam ani jednego, więc nie mogę ocenić który lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawior mnie nie pociąga ale komórki macierzyste jak pisze to zawsze kupie):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na clarenie miałam przyjemność pracować na kursie kosmetycznym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich jeszcze nie miałam ale może po któryś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wybrałabym jednak Clarena Caviar Cream ten zapach jednak mnie przekonał i przyciągnął no i oczywiście niższa cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podoba się zapach Caviar Cream. Ale i do tego aromatu starej tektury też da się przyzwyczaić. :-)

      Usuń
  7. Znam z Clareny kilka produktów ale z serii do cery mieszanej choć przyznam ten krem Caviar Cream mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam kremik ich firmy i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych kremików:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam oba te kremy ale jeszcze ich nie używałam, czekają aż zdenkuję inny

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam inny krem tej marki, ale mnie zapychał niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam kremów do twarzy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review dear!!! I didn't know this product, but it seems amazing, thanks for share!! ♥

    XOXO!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy nic i raczej nie będę mieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Eva dziękujemy Ci bardzo za wyczerpującą recenzję. Z pewnością dla wielu osób Twoje wrażenia okażą się pomocne w doborze naszych kremów. Jednocześnie bardzo cieszymy się, że oba kremy przypadły Ci do gustu. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z Clareny miałam krem matujący i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Gabi miałaś krem z linii Max Dermasebum czy Zortex?

      Usuń
  18. Zapraszamy wszystkie czytelniczki bloga ladyinblack69.blogspot.com na czat z naszym ekspertem już jutro między 13:00 a 17:00 na www.clarena.pl. Z pewnością każda z Pań ma choć jedno pytanie lub wątpliwość odnośnie pielęgnacji ciała lub twarzy, specjalistycznych zabiegów lub doboru kosmetyków. Nasza sympatyczna kosmetolog odpowie na wszystkie Wasze pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z tej firmy miałam okazję przetestować peeling i balsam do ciała i byłam nawet zadowolona z efektu jaki dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Arleta dziękujemy :) Miałaś okazję testowałaś Caviar Face Peeling Clareny, tak? Ten zapach tak przyjemnie otula, że nie dziwi nas pokaźne grono fanów :) A tak na marginesie, udaje Ci się wytrwać w postanowieniu i wykonujesz peeling raz w tygodniu?

      Usuń
    2. A ja z chęcią przetestowałabym peeling do ciała Cappuccino Slim Sugar Peeling.

      Usuń
    3. Jeżeli lubisz zapach kawy, to faktycznie ten peeling może skraść Twoje serce. Co ważne nie zawiera parafiny, jedynie naturalne olejki.

      Usuń
    4. Uwielbiam zapach kawy. Tak zresztą jak i czekolady, wanilii czy kokosa.

      Usuń
  20. Nie miałam tych kremów, dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam ani jednego ani drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie bardziej zainteresował krem Eco Line, bo w kawiorowym już na drugim miejscu jest parafina, która mnie niestety zapycha w tempie ekspresowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniliśmy składy kosmetyków wycofując z nich parafinę. Obecnie stosujemy jej naturalny, przyjazny zdrowiu odpowiednik. Można? Można :) Natomiast w skład linii Eco Line wchodzą aktualnie 4 kremy, ale wkrótce rodzina powiększy się o kolejne warzywne kosmetyki m.in. krem z ekologicznym ekstraktem z brokułów obniżającym skutki stresu oksydacyjnego, Broccoli Oil Mask i Broccoli Serum oraz krem z pietruszką niwelujący cienie i obrzęki wokół oczu. Nowości będą dostępne dopiero pod koniec lutego i w sumie czytelniczki bloga Evy dowiadują się o tym jako pierwsze :)

      Usuń
    2. Krem z pietruszką to coś dla mnie. Od lat walczę z cieniami pod oczami. I już powoli zaczynam wierzyć, że taka moja uroda.

      Usuń
  23. Nigdy nie słyszałam o tych kremach ale, po twoim opisie raczej nie wypróbuje. Lubię gdy kosmetyki ładnie pachną :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście o wiele bardziej spodobał mi się Caviar, szczególnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam krem do twarzy z tej serii, właśnie jestem w trakcie testowania. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych kremów, dlatego post jest dla mnie bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie próbowałam nic z Clareny, ale chętnie bym się skusiła na oba te kremy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Wszystkie czytam z uwagą i w miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej z Was.